Kesäleiri 1

25.-27.6.2024

Tervetuloa kesäleirille kauniiseen Sauvon Ahtelan nuorisoleirikeskukseen (Kutteri)!

Leiri on tarkoitettu pääasiassa 7-13-vuotiaille.
Leiri alkaa tiistaina klo 12 (paikalle voi tulla klo 10 lähtien) ja päättyy torstaina klo 17:00, jolloin leiriläiset on haettava viimeistään kotiin.

Ohjelmassa kaikkea, mitä leirille kuuluu – uintia, saunomista, askartelua, pelejä, leikkejä, leirinuotio, iltaohjelmaa, ongintaa, luontoon liittyviä asioita yms…

Tapaat myös uusia kavereita, sillä leiri on tarkoitettu Turun alueen 4H-yhdistyksien jäsenille ja muille leirielämästä kiinnostuneille!

Huomioithan, että leirillä on telttamajoitus!

Mahdollisuus myös tulla  päiväksi leirille, jos et halua yöpyä.

Pakkaa mukaan leirille:

• teltta tai paikka kaverin teltassa ja telttamuovi ehdottomasti sään varaksi, sekä kunnolliset kiinnikkeet telttaa varten
  • makuualusta, makuupussi ja tyyny
  • teltan eteen pieni matto
  • uima-asu
  • pyyhe ja pesuvälineet
  • lämmintä vaatetta sekä vaihtovaatteet ja sotkua kestävät työvaatteet
  • taskulamppu
  • sadevarusteet
  • henkilökohtaiset tavarat
  • oma juomapullo
  • hyttyskarkote, aurinkorasva, sekä lippis tai hellehattu
  • oma onki, jos onkiminen kiinnostaa
  • nappikset tai muut potkimiseen sopivat kengät, jos haluat pelata jalkapalloa
  • halutessaan voi ottaa omia herkkuja mukaan
  • kännykkä saa olla mukana
  • ja tietenkin iloista leirimieltä!

HUOM! Huoltajat ovat vastuussa, että leiriläisellä on asianmukaiset varusteet, eikä leiriläinen tule kipeänä leirille!

Leirimaksu

60 € 4H-jäsenet

100 € muut

Sisarusalennus 5 €!

Sinun kannattaa siis liittyä jäseneksi, jolloin saat kaikki jäsenedut heti käyttöösi! Lisätietoa jäsenyydestä sekä liittymisohjeet löydät täältä.

Jäsenyys tukee paikallista 4H-toimintaa.

Suorita leirimaksu yhdistyksen tilille ennen leirin alkua:
Paimion-Sauvon 4H-yhdistys
FI56 5116 0340 0037 55
Viestiin: Osallistujan nimi + Kesäleiri 1

Lisätietoja:

Julia Laine

julia.laine@4h.fi

Peruutuskäytännöt:

• peruutus vähintään kaksi viikkoa ennen leirin alkua: leirimaksu voidaan palauttaa/sitä ei tarvitse maksaa.
  • peruutus alle kaksi viikkoa ennen leirin alkua: leirimaksua ei palauteta/se tulee maksaa.
  • peruutus lääkärintodistuksella: leirimaksu hyvitetään kokonaisuudessaan/sitä ei tarvitse maksaa.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE AHTELAN KESÄLEIRILLE!

JÄSENYYS

Ilmoita haluamasi vaihtoehto:
Leirimaksu

Huomioithan 4H-jäsenyyteen liittyen:
Jäsenyys ja jäsenyyteen liittyvät vakuutukset ovat voimassa, kun jäsenyys on maksettu.

Leiriläisen ilmoittaja hyväksyy leirin peruutuskäytännöt, jotka on mainittu tällä sivulla ennen lomaketta.
Lastani saa valokuvata leirin aikana ja kuvia voi käyttää yhdistyksen toiminnassa, kotisivut, facebook, toimintakertomus jne.
Oletteko kiinnostuneet jatkossa saamaan ajankohtaista tietoa 4H-leiri-, retki- ja kerhotoiminnastamme?

Tietoturvaseloste⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠