Oinilan päiväleiri

3. - 7.6.2024

Tervetuloa mukaan Oinilan päiväleirille! Ilmoittautumislomake löytyy sivun lopusta.

Leiripäivien kesto on 9:00-14:00. Leiri toteutuu Oinilan hiihtomajalla osoitteessa Sähköyhtiöntie 198, 21530 Paimio.

Leiripäiviin kuuluu lounas ja välipala.

(navigaattori ohjaa usein suoraan Ankkalammelle, tarkat koordinaatit tästä: ajo-ohjeet Oinilan hiihtomajalle)

Tiedossa mukavaa yhdessäoloa ja tekemistä 7-12 vuotiaille, sisältäen muun muassa kokkaamista, askartelua, pelejä ja leikkejä!

4H-jäsenet 50 €

Muut 80 €

Sisarusalennus 5 €!

Leirimaksu tulee olla maksettuna ennen leiriä, ja sen voi suorittaa yhdistyksen tilille:
Paimion-Sauvon 4H-yhdistys
FI56 5116 0340 0037 55
Viestiin: Osallistujan nimi + Oinilan päiväleiri

Peruutuskäytännöt:

• peruutus vähintään kaksi viikkoa ennen leirin alkua: leirimaksu voidaan palauttaa/sitä ei tarvitse maksaa.
  • peruutus alle kaksi viikkoa ennen leirin alkua: leirimaksua ei palauteta/se tulee maksaa.
  • peruutus lääkärintodistuksella: leirimaksu hyvitetään kokonaisuudessaan/sitä ei tarvitse maksaa.

ILMOITTAUTUMISLOMAKE OINILAN PÄIVÄLEIRILLE (JONOON)!

Olemme yhteydessä, jos paikkoja vapautuu!

Leiriläistä saa valokuvata leirin aikana ja kuvia voi käyttää yhdistyksen toiminnassa, kotisivut, facebook, toimintakertomus jne.
Leiriläinen on 4H:n jäsen
Leiriläisen ilmoittaja hyväksyy peruutuskäytännöt, jotka on mainittu tällä sivulla ennen lomaketta.

Tietoturvaseloste⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠