Ruokakoulu-päiväleirit Paimiossa ja Sauvossa

Ruokakoulu on 8–12-vuotiaille lapsille suunnattu päiväleiri, joka tarjoaa lapsille mahdollisuuden kokea ruokailoa kaikin aistein, vierailla maatilalla ja nauttia liikunnan riemusta. Lapset pääsevät itse valmistamaan ruokaa.

Ruokakoulun leiripäivään kuuluu lasten itsensä valmistama lounas ja välipala, sekä liikuntaa ja leikkiä. Leirin lopuksi vanhemmat ja perheenjäsenet kutsutaan perhepäivälliselle.

Leirit tarjoavat lapsille hauskaa ja hyödyllistä toimintaa koulujen loma-aikoina eri puolilla Suomea.

Ruokakoulu-päiväleirit vuonna 2024

Paimiossa 10.-13.6. Vistan koulun kotitalousluokka

Sauvossa 17.-20.6. Sauvon koulukeskuksen kotitalousluokka

Sauvon Ruokakoulu-päiväleiri toteutetaan yhteistyössä Sauvon kunnan kanssa!

HUOM! PAIMION RUOKAKOULU TÄYNNÄ!

Päiväleirien aikataulu ja ohjelma:

Huom! Leiriläiset syövät keskiviikkona aamupalan kotona!

Maanantai: 9-16:00 Aamupala, lounas, välipala, leikkiä ja liikuntaa.

Tiistai: 9-16:00 Aamupala, lounas, välipala, leikkiä ja liikuntaa, sekä maatilavierailu!

Keskiviikko: klo 11-18:00 Lounas, välipala ja perhepäivällinen, jonne vanhemmat ovat tervetulleita mukaan (10 €/aikuinen, 5€/alle 13-vuotias)! Perhepäivällisestä lisää tietoa leirin lähestyessä.

Torstai: 9-16:00 Aamupala, lounas, välipala, leikkiä ja liikuntaa.

jäsenet 60€

muut 100€

Sisarusalennus 5 €

Leiriläisten leirimaksu tulee olla maksettuna ennen leiriä, ja sen voi suorittaa yhdistyksen tilille:
Paimion-Sauvon 4H-yhdistys
FI56 5116 0340 0037 55
Viestiin: Osallistujan nimi + Ruokakoulu

Lisätiedot toiminnanjohtajalta:

Paimio-Sauvon 4H-yhdistys, Julia Laine p. 050 303 1200

Peruutuskäytännöt:

• peruutus vähintään kaksi viikkoa ennen leirin alkua: leirimaksu voidaan palauttaa/sitä ei tarvitse maksaa.
  • peruutus alle kaksi viikkoa ennen leirin alkua: leirimaksua ei palauteta/se tulee maksaa.
  • peruutus lääkärintodistuksella: leirimaksu hyvitetään kokonaisuudessaan/sitä ei tarvitse maksaa.

ILMOITTAUTUMINEN RUOKAKOULU-PÄIVÄLEIREILLE

Ilmoitan leiriläisen

HUOLTAJAN TIEDOT

Leirimaksu
Lastani saa valokuvata leirin aikana ja kuvia voi käyttää yhdistyksen toiminnassa, kotisivut, facebook, toimintakertomus jne.
Retken yhteiskuljetus
Leiriläisen ilmoittaja hyväksyy leirin peruutuskäytännöt, jotka on mainittu tällä sivulla ennen lomaketta